free image hosting

marți, 24 august 2010

Diete diete si iar diete

Pot spune ca am gasit o dieta buna,care chiar ajuta la slabit. Eu am fost multumit de ea si presupun ca o voi tine si alta data.

Dieta a fost gasita pe un site de pe internet unde gasiti diferite moduri de a slabi.


Parerea mea este sa ai vointa si sa-ti doresti sa slabesti.In cele 2 saptamani de dieta nu am facut nici foame,nici nu am mancat altceva decat ceea ce scrie in ea.Mai mult m-a ajutat in schimbarea metabolismului,in sensul ca acum ma ingras dar reusesc sa elimin ce am depus intr-un timp foarte scurt.

Sa nu uit ca in ultimele 2 luni am mancat absolut orice am dorit.Am depus ,dar am dat imediat jos.Interesant este faptul ca nu mai am aceeasi pofta de mancare,te saturi foarte usor si ce este cel mai frumos este ca te simti foarte bine,ceea ce-ti creste moralul si te ajuta sa continui in acest mod.

Doresc sa incep iar dieta respectiva,dar apoi sa continui cu o dieta de mentinere a greutatii pentru a nu ma ingrasa dublu ceea ce am slabit.


Va urez spor la slabit ,daca aveti nevoie. Astept sa scrieti rezultatele voastre .

Thanx for Reading

3 comentarii:

  1. pe cand un articol despre efectele benefice ale sportului asupra organismului?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!am citit articolul(e foarte interesant)si stiu ca este greu sa slabesti si sa tii o dieta adecvata..si eu am avut problema asta pana de curand,incercasem tot felul de diete care nu au avut niciun rezultat,chiar daca au fost insotite de antrenamente aproape zilnice. Important este ca NU M-AM DAT BATUTA si intrun final am gasit tratamentul asta http://www.sanafarm.ro/programul-nutrisaveurs-slabeste-cu-placere-p-3789.html ...sincer,nu ma asteptam sa functioneze pentru ca tot ce a trebuit sa fac a fost sa mananc, dar am incercat pentru ca oricum nu aveam nimic de pierdut( doar Kilograme daca functiona;)) ) in fine...a functionat, am slabit 5 Kilograme intr-o singura saptamana:D ..stiu insa ca nu toate tratamentele functioneaza pentru fiecare, pentru ca avem corpuri care se manifesta diferit,eu sper insa ca experienta mea sa fie de ajutor si altora:D;)Succese!

    RăspundețiȘtergere